დასაწყისი <3

აქამდე არ მქონია საკუთარი ბლოგი, ან რაიმე მსგავსი! ჩემდა უნებურად ვიფიქრე რომ უნდა დამეწყო წერა! არა იმიტომ რომ კარაგდ ვწერ ან რაიმე მსგავსი !! ჩემთვის უნდა მეწერა!! მეწერა იმიტომ რომ ეს ყველაზე კარგი საშუალებაა გამოხატო გრძნობები , დაიცალო ემოციებისგან … მეტწილად ჩემი გადაწყვეტილება განაპირობა სერიალმა რომლის ყურებაც დავიწყე!! ზოგადად სერიოზულ და დიდად აზრინ სერიალებს არ ვუყურებ არც ეს სერიალი მიეკუთვნება მათ სიას !! სავარაუდოდ 15 წლამდე ბავშვებისთვისაა გათვლილი, როდესაც მე 18 ის ვარ !! მაგრამ ხდება ხოლმე, მე მომწონს მსგავსი სერიალები. მოკლედ, რაც მთავარია, ეს არის სერიალი “Awkward”Awkward – ანუ “მოუხერხებელი” , ვინც არ იცით გეტყვით, რომ ეს სერიალი არის ერთ ჩვეულებრივ სკოლის მოსწავლე გოგონაზე, რომელიც ხვდებით, რომ სათაურიდან გამომდინარე მოუხერხებელია!! არც ესაა მთავარი, მთავარი ისაა, რომ ამ გოგოს აქვს ბლოგი სადაც თავის ყოველდღიურ გრძნობებზე წერს , არ ვიცი რამდენად ვაპირებ ჩემი პირადის სხვებისთვის აფიშირებას, მაგრამ მგონია, რომ რაიმე ჩემთვის მნიშვნელოვანზე წერა პირველ რიგში მე წამადგება ! ამიტომ დღეიდან ვეცდები ვწერო და ვწერო🙂

Leave a Reply

